هفت سال و سه ماه: جایگزین‌ نمایشگرها

کودک شما همچنان در حال گذراندن هفت سال و سه ماهگی خودش است. در این مطلب با بخشی از زندگی یک کودک هفت سال و سه ماهه آشنا خواهید شد.

جایگزین‌ نمایشگرها

آیا به چند جایگزین برای دور کردن فرزند خود از برنامهٔ تلویزیونی محبوبش یا گجت‌های الکترونیکی نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید:

شروع‌کننده‌ٔ یک بازی نمایشی باشید: فرزندتان هنوز آن‌قدر جوان است که با نمایش مهمانی چای، پیک‌نیک خرس‌های عروسکی، سیرک یا مأموریت مخفی وسوسه شود و از پیوستن مادر یا پدر به بازی‌ بسیار خوشحال خواهد بود.

بازی‌ داستانی برگزار کنید: یک داستان را شروع کنید. پایان هیجان‌انگیزی به یک قسمت از داستان بدهید و سپس نوبت ادامه‌ٔ حماسه را به فرزندتان بدهید. داستان را به نوبت پیش ببرید.

به بازی‌های قدیمی اعتماد کنید: یک سطل بزرگ گچ پیاده‌رو با رنگ‌های مختلف بخرید و او را برای بازی لی‌لی به حیاط ببرید. حباب صابونی بسازید. نشانش بدهید که حباب‌ها هنگام بیرون آمدن از داخل نی یا دمیده شدن در وسایل آشپزخانه مانند سبد پلاستیکی، آبکش سیمی و نوارهای کشی چقدر متفاوت هستند.

به جست‌وجوی گنج بروید: فلزیاب ارزان‌قیمتی بخرید که در فروشگاه‌های اسباب‌بازی موجود است و به فرزندتان نشان دهید که چگونه کار می‌کند و با آن فلزهای مختلف را پیدا کنید.

نکتهٔ والدین: اهدای خون

آیا اخیراً خون اهدا کرده‌اید؟ اگر حداقل ۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشید، در سلامت کافی باشید، در ۱۲ ماه گذشته سوراخ کردن گوش یا هر نوع پیرسینگ یا خال کوبی انجام نداده‌اید و فهرست کوتاهی از سایر معیارها داشته باشید، واجد شرایط خون دادن هستید.

برای فهرست کامل معیارها می‌توانید از هلال احمر سؤال کنید یا به وب‌سایت آنها مراجعه کنید.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

مقاله مرتبط