معرفی مادرشو

معرفی مادرشو

همهٔ ما در طول سفر بارداری از اقدام تا تولد و پرورش فرزندانمان با سؤالات گوناگونی مواجه خواهیم شد و احتمالاً برای یافتن یک پاسخ صحیح یا حتی آموزش دربارۀ این دوران در نهایت به جست‌وجو در اینترنت می‌پردازیم. اما از بین فضاهای گوناگون و مطالب رنگارنگ می‌توان به کدام یک اعتماد کرد؟ مادرشو که یکی از محصولات شرکت راهکارهای سلامتی پدیدار است، با شناختی صحیح از نگرانی‌های والدین، به ویژه مادران عزیز سعی کرده‌ است یک منبع فارسی جامع و صحیح برای دوران بارداری و سلامت بانوان باشد. تیم مادرشو به همراه دیگر اعضای شرکت راهکارهای سلامتی پدیدار در این مسیر تلاش می‌کنند تا به سلامت خانواده نیز توجه داشته باشند، زیرا سلامت هر فرد در گرو سلامت افرادی است که در زندگی همراه و همپای او هستند. اما تیم مادرشو برای رسیدن به این هدف از چه پلتفرم‌هایی استفاده می‌کند؟ 

سایت مادرشو: پابه‌پای سلامت زنان و مادران

در سایت مادرشو می‌توانید دسته‌بندی‌های مشخص و دقیقی را در زمینهٔ سلامت زنان مشاهده کنید که مطالب آن غیر از بخش سلامت کلی تمام دختران و زنان، در زمان تصمیم‌گیری برای بارداری تا وقتی که دغدغۀ رشد کودک، تربیت بچه‌ها و سلامت کودکانتان را دارید همراه شماست. 

با این اندیشه شروع کردیم که اگر در دنیا مادری نبود، خورشید خیلی پیش‌ از این خاموش می‌شد.

تیم تحریریهٔ مادرشو با دقت تمام مطالب تولیدشده را بررسی می‌کند و برای پزشکان هیئت‌علمی مادرشو می‌فرستد تا پس از تأیید توسط آنها، مطالب را منتشر کند. این مطالب از منابع معتبر جهانی و به‌روز دنیا انتخاب و متناسب با خدمات بهداشتی، شرایط اقلیمی و فرهنگی منطقه بومی‌سازی شده است. به طور میانگین صفحات سایت مادرشو یک میلیون و ۵۰۰ هزار بار در ماه دیده می‌شود و حدود ۷۰۰ هزار کاربر در ماه از سایت مادرشو استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن مادرشو: ابزاری هوشمند برای تمام خانم‌ها و مادران

همۀ زنان به ارزیابی سلامت جسمی خود نیاز دارند. ابزارهای اپلیکیشن فارسی مادرشو برای سلامت دو گروه از خانم‌های باردار و خانم‌هایی که باردار نیستند طراحی شده است. شما می‌توانید با وارد کردن علائم خود در این اپلیکیشن وضعیت سلامتتان را پیگیری کنید و مطالب پیشنهادی را مطالعه کنید.

با استفاده از تقویم شمسی آن تاریخ تخمینی تخمک‌گذاری خود را مشخص یا اگر باردار هستید، وضعیت هفته به هفتۀ بارداری خود را مشاهده کنید. برای دسترسی راحت‌تر به مطالب سایت، تمامی مطالب در اپلیکیشن به صورت شخصی‌سازی‌شده برای شما بارگذاری شده است.

قلمروی مادری بی‌حد و مرز است، کسی نمی‌داند از کجا شروع می‌شود و در کجا تمام خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های بارز اپلیکیشن مادرشو، پاسخگویی به سؤالات شماست. کارشناسان مامایی مادرشو تا حد امکان دربارۀ سؤالات به شما مشاوره می‌دهند. شما می‌توانید همۀ سؤالاتی را که دربارۀ کار با اپلیکیشن دارید هم در همین بخش مطرح کنید تا تیم فنی ما به‌ سرعت به آنها پاسخ دهد. تا امروز اپلیکیشن مادرشو بیشتر از ۲۶۰ هزار بار از درگاه‌های مختلف دانلود و استفاده شده است.

اینستاگرام مادرشو: رابط هزاران مادر و محیطی باکیفیت برای تعامل مادران

این روزها خیلی از افراد جواب سؤالات خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌یابند. ما هم ضرورت حضور در شبکه‌های اجتماعی را برای اطلاع‌رسانی و پاسخ به تعداد بیشتری از افراد درک می‌کنیم. خوشحالیم که افراد زیادی در اینستاگرام مادرشو، اینستاگرام کودک ما و کودک شاد همراه ما هستند و مطالب مادرشو در اینستاگرام به طور میانگین دو میلیون بار در هفته دیده می‌شود.

به پاس این همراهی ما سعی می‌کنیم علاوه بر پست‌ها، استوری‌ها و ویدیوهایی که می‌تواند در آموزش به شما کمک کند لایوهایی با پزشکان برگزار کنیم. در این لایوها پزشکان همراه مادرشو، به سؤالات مخاطبان در زمینۀ تخصصی خود پاسخ می‌دهند. خوشحالیم که همۀ پست‌های مادرشو فضای مناسبی برای تعامل بین شما عزیزان است.

یوتیوب مادرشو: اطلاع‌رسان سلامت زنان فارسی‌زبان

تهیۀ ویدیوهای آموزشی دربارۀ اقدام برای بارداری، دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان، مراقبت از نوزاد و رشد کودک یکی از کارهایی است که تیم مادرشو از ابتدا به آن توجه داشته است. این ویدیو‌ها در شبکه‌های مختلفی انتشار پیدا می‌کند. ویدیو‌های مادرشو برای آموزش خانواده‌های فارسی‌زبان سراسر دنیا در یوتیوب نیز منتشر می‌شود و بالاتر دو میلیون بار تا کنون دیده شده است. خوشحالیم که توانسته‌ایم در این شبکۀ اجتماعی رضایت تمام مادران فارسی‌زبان از جمله مادران افغانستانی را جلب کنیم.

فیسبوک مادرشو: همراه همیشگی تمام زنان فارسی‌زبان

اکانت فیسبوک مادرشو نیز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی محل تعامل مادران فارسی‌زبان تمام دنیاست. پست‌های مادرشو در فیسبوک به طور میانیگن بالغ بر ۹۰ هزار بار در هفته دیده می‌شود. ما از اینکه می‌توانیم همراه سلامت تمامی زنان فارسی‌زبان در این شبکۀ اجتماعی باشیم بسیار خشنودیم.

مادرها قلب یک جنگجو و روح یک افسانه‌گو را دارند و این اولین بذرهای شکل‌گیری مادرشو بود.

فردای مادرشو

در تمام این مدت، شما کنارمان ایستادید و ما از شما آموختیم. شما به ما یاد دادید روزی می‌رسد که آدم می‌خواهد در زندگی کس دیگری باشد، کسی که دوست دارد باشد. وقتی پشت میز کارش نشسته، فکر نکند چرا امروز صبح سر کودکش فریاد کشید، دیگر با همسرش بحث‌های بی‌نتیجه نکند، به جای فکر کردن به اینکه آیندهٔ مالی خانواده‌اش چه می‌شود، به فرزندش یاد بدهد که بیشتر بخندد و شادتر باشد و همسرش را بیشتر از همیشه دوست داشته باشد و همهٔ اینها در گرو ساختن خانواده‌ای سالم، چه از لحاظ جسمی و چه روحی است، چون خیلی چیزها در این زندگی از ابتدا وجود ندارد و ما باید آنها را بسازیم، پس همچنان کنار ما بایستید، چون مادرشو همیشه کنار شماست تا همگی کسی باشیم که انتظارش را داریم.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

بلاگ مرتبط